Slagit in julklappar o kollat julkalendern

Idag har jag slagit in julklappar och kollat på alla avsnitt av julkalendern. Håller med dom som säger att SVT har lyckats med årets julkalender. Hittills är den jätte bra.

Måste även säga att jag tycker jag har slagit in himla fina klappar idag.
Hittade julklappsetiketter på nätet som jag skrev ut och satte på kartong. Tråkigt va att bläcket i skrivarn börjar ta slut så blev inte så färggranna som dom skulle vart.



Sedan blåser det ju så jäkla mycket ute. Mitt fat på altanen har blåst sönder. Alltså en bit på kanten har blåst loss. Himla konstigt tycker jag


Sen tyckte jag så synd om en av katterna som rör sig runt i området. den sökte skydd på våran altan o min katt "attackerade" den genom fönstret. Så jag ställde ut lite kattmat till den. 

Nu ska jag käka något tänkte jag. Änna lite hungrig.

Ha en bra dag/kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0