Det är så man inte vet vad som är upp eller ner längre

Orkar inte ens bry mig vem som talar sanning eller inte just nu.
Känns bara som att det är massa skit överallt.
Ingen talar sanning, men ingen ljuger. Ord mot ord. 
Tror knappt folk kommer ihåg vem som sagt vad längre.
Så jäkla tråkigt att cirkusen är igång, gång på gång.
Sen verkar saker missuppfattas och vridas så att man har anledning att bråka lite till.

Nä nu orkar jag inte ens lyssna på skiten längre.
Det är synd om de inblandade. Eftersom alla verkar må dåligt.
Jag gör det ialla fall. Och jag är bara inblandad på ett hörne egentligen.

Med detta inlägg vill jag inte fortsätta de jäkla bråken. Eller starta något nytt. Snarare tvärtom.
Eftersom ingen har gjort fel, eller rätt. Så finns det ju inget att lösa. Det bästa enligt mig är att bara gå vidare och lägga allt bakom oss. 

Jag har bett om ursäkt för de jag gjort fel, jag kan inte göra så mycket mer. Jag verkligen hatar det som blivit.
Till "Du vet mycket väl vem"
Och det med min status igår, va inte menat att starta något nytt bråk mellan oss. Mycket har förändrats. Och jag blev chockad när jag såg din status. Trodde aldrig du skulle sjunka till den nivån att peka ut folk på fb med namn.
Sen va min status även riktad till mig själv. Vi har förändrats båda 2. Och inte allt är positivt.

Har jag skrivit något olämpligt så kommentera gärna här på bloggen.
Jag måste godkänna kommentarerna innan alla kan se dom. 


Hoppas eran dag blir fylld av lugn och ro!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0