Glad

Idag har jag mycket att vara glad över. 
Jag ska på kalas och käka tårta. Ska träffa fina flickorna. Jag är inte bakfull, trots massa alkohol igår.
Och jag är inte singel längre.

Och till er som tycker jag slänger mig in i detta, så skiter jag i vad ni tycker.
Gibson är helt underbar. Under 4 veckors tid är det bara 2 nätter vi inte sovit med varandra. Och det var när jag var i Malmö. Han ger mig så mycket. Och får mig att må underbart bra. Trivs så oerhört med honom.
Allt är så naturligt. Känns som att det SKA vara vi 2.
Och till er som tror/vet att kärlek kan uppstå från första stund. Jag känner att detta är en sån sago kärlek.
När allt känns rätt, så är det rätt.

Va och kollade på Engel igår med. Va himla kul att äntligen se dom live.
Och dom är himla bra live med.

Ville bara dela med mig av min lycka.
Och önska alla en trevlig lördag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0