God morgon

I natt har jag sovit riktigt gott. Fick däremot några knän i låret innan jag somnade. Slutade med att jag låg lite längre ifrån Gibson när jag somnade.

Idag är det fredag och farfars födelsedag. Så tänkte jag skulle gå förbi sen och säga Grattis.
Ska även hem till Tezz sen.

Helgen har lite att erbjuda också. Ikväll ska vi träffa en gammal skolkamrat till mig, som även Gibson känner.
Imorgon är vi bjudna på kalas, ska även till hans replokal är det tänkt. Sen är det en annan kompis som ska ha fest hemma. Söndagen blir lugn. Ska jobba lite på eftermiddagen.

Nu ska jag spela lite WoW, har några timmar kvar innan denna spelperioden är över. Får vi se när jag har råd att spela igen. Körde en instance med Gibson igår. Men jag gjorde inte mer än att gå efter honom så dödade han allt :)


Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0