God morgon i solskenet

Vaknade av att solen sken in genom persiennen. Inte det roligaste sättet att vakna på.
Men det finns ju värre sätt. T ex ett blixtnedslag i köket.

Idag ska jag åka till Malmoe. Ska hälsa på Bart. Skulle gjort det för över 6 månader sen. Men nu blir det alltså av.
Ska bli kul. Kommer sakna Gibson. men det är bara bra. Och så är det bara 3 dagar vi är ifrån varandra.

Igår va jag och Gibson barnvakt till La-Ura´s barn. Gick jätte bra. Och han var så söt med barnen. Den lille va han så försiktig med. Vågade inte riktigt ta i henne. Men den äldre satt han och kollade på Pingu med och dom verkade komma riktigt bra överens. Det var väldigt fint att se honom med barnen.

Får la komma igång med dagen. Ska ju packa inför resan. Och sedan tänkte jag umgås med Tezz och Shivva lite innan jag åker. 

Ha en super bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0