God morgon

Somnade vid 23-tiden igår. Händer alltför sällan.
Och Kärlek har inte snarkat i natt. Fast jag har vaknat en gång och han har påbörjat snarkningar :P
Men har sovit rätt gott.
Iofs kom jag just på att jag vaknade av något och trodde att klockan va morgon, så kollar jag på klockan så är den bara 00.30 typ :/
Ja ja, så har min natt vart.

Nu på morgonen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men sedan ska jag träffa Tezz i alla fall.

Jag vill ha min energi tillbaka. Vill börja träna. Men har ju inte råd. :/
Priserna har ju gått upp en del. Det kortet jag skaffade mig för några år sen kostar typ 150kr mer i månaden nu. :/
Men snart är det vår. Kanske jag får tummen ur och börjar jogga eller nåt. :)

Ja ja, nu ska jag la göra något annat.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0