Siesta i Hässleholm 2-4 juni 2011

Detta är ett inlägg om varför jag ska vinna biljett till Siesta! festivalen i Hässleholm.

Till er som inte sett vilka artister som festivalen har så ska jag informera.
Bl a kommer Håkan Hellström,The Ark, The Sounds, Daniel Adams-Ray, Oskar Linnros och bland de coolaste så ska Slagsmålsklubben vara med.

Hade varit så jäkla grymt att åka dit. Sen har jag ju aldrig åkt i väg på riktig festival.
Varje gång någon pratar om att åka på festival, så har jag alltid invändningar om att tälta och bli lerig mm.
Men va fan någon gång måste ju jag också släppa loss lite och få lite skit under naglarna.
Släppa min prydhet och bara smutsa ner mig i några dagar.

Så nu tycker jag att ni skickar lite biljetter till Göteborg. 
Så ska jag börja olja in cykeln så att jag kommer i tid till festivalen.

Massa kramar till er allihopa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0