Solen i ögonen

Jag lovade sol igår.(via fb) Och ni fick litegranna. Men någon jäkel körde nog regndans så blev regn på kvällen.
Men har dansat soldans hela natten så nu ska solen hålla sig i några dagar tänkte jag.
Ja ja, nog med trams.

Just nu sitter jag hemma hos Tezz med Shhiva. Ska hem och städa lite sen tänkte jag. Ska ha besök av Gibson ikväll. Får vi se om det blir fler besök efter detta.
Visst har jag känt mig speciell tidigare. Men med Gibson känns det annorlunda. Hans blick säger mer än tusen ord. Han lyfter upp mig och håller mig på jorden samtidigt. 
Igår gav han mig en känsla som jag bara hört/sett på film. Trodde bara att sådan romans fanns på film.
Samtidigt som det skrämmer mig så ger det mig en otrolig styrka.

Får la vara social nu.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0