Sol,vind och ... vatten?

Himla fint väder ute. Kunde blåst lite mindre, men man ska inte klaga. Det regnar ju inte, än, i alla fall.
Skulle vilja gå ut på promenad. Så letar efter någon som vill hänga på.
Fast samtidigt är jag himla sugen på att stanna inne och slappa. Ta ett bad kanske.
.
Gibson är på kurs hela dagen idag. Ingen större skillnad för mig då han inte kommer hem så mycket senare än annars.
Hoppas att det går bra för honom. Stackarn hade glömt att kursen startade igår. Så idag när han kommer hem har han lite läxa. Får la försöka att inte vara i vägen :)
.
Håller på raderar massa sms på mobilen. Verkar ta en evighet. Den har hållt på och raderat i kanske 20min nu.
Iofs så är det ca 5000 sms som ska raderas, så kanske inte så konstigt.
Blir det inte klart snart får jag la ta bort en konversation i taget.
.
Har hittat en som vill promenera med mig i alla fall. Så tänkte ta den chansen.
.
Ha en bra dag!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0