Va tusan

Jäkla skitväder. Först gigantiska snöflingor, sen massa regn.
Den som dansar denna väderdans ska få en spark där bak.
.
Strax dax att börja med pizzadegen. Idag blir det alltså pizza med massa gott på :)
.
Gör extra punkter i hopp om att det ska bli styckeindelningar. Får se om det funkar.
Annars får ni stå ut helt enkelt.
.
Vad jag inte fattar är varför jag är så himla trött. Somnade snabbt igår. Såg ju inte ens halva Big Fish. Stackars Gibson. Blev ju knappt att umgås igår ju. Men ikväll hoppas jag vara socialare mot honom.
Känns lite som jag börjar få pms, bara det inte går ut över honom. Då får jag helt enkelt börja med de där jäkla p-pillrena igen. Håller tummarna.
Längtar tills på lördag med. Då har Gibson planerat en heldag. Är väldigt nyfiken.
Men är säker på att det kommer att bli en underbar dag. Ska ju spendera den med honom ju :)
.
.
Ha en underbar kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: guess who

"strippstång & mer social", mina bidrag till en bättre svenska.



Tack för annars intressant läsning :)

2011-02-07 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0