Vi börjar med helgen

Lördag tillbringades med Shhiva + familj, + min huvudvärk. Först lite lek med barnen på Lekstan. Sen kom även Tezz + familj, så åkte vi och käka mat.
När vi satt på lekstan vad det en som berättade om någons utgång dagen innan.
Så när vi kom hem och min huvudvärk hade släppt blev jag himla sugen på att gå ut och dansa.
Då pengarna inte räckte långt fick det bli närpuben,stammis haket.
När vi kom dit trodde vi det skulle komma ett dansband, men det visade sig vara ett coverband som körde enbart svenska låtar. Så, mycket National Teatern blev det :)
Hade väldigt kul.
.
Igår tog jag och Gibson det väldigt lugnt. Träffades hans bror med familj och tog en fika. I mitt och Gibsons fall :Frukost.
Sen stack vi hem där vi inte gjorde annat än att mysa. Införde även en ny söndagsregel. ;P
Men den sprack lite när hans rumskompis kom hem.
Vi käkade lite räkor och kollade på tv.
Först Solsidan, sen Time Out. Sen fick det bli Big Brother. Och sist Walking dead.
Den walking dead började väldigt bra. Antar att en del av er (som gillar zombiefilmer) redan sett denna serie. Men den hade premiär på Tv11 igår. Lagom läskig.
Så nu har jag och Gibson bestämt att det ska bli BB varje vardag kl.22 + söndag och Walking dead (vilken dag det än är).
.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0