Hata huvudvärk

Vaknade med huvudvärk idag. Kändes inte riktigt som migrän. Men öppnade jag ögonen så värkte det extra mycket i pannan. Nu är den lite mildare. Men den finns ändå där.

Sitter och pratar med en kompis som precis blivit singel. Försöker uppmuntra honom.
Och det bästa jag kunde komma på va att åka skridskor. och så kom jag på hur jäkla längesedan det va som jag åkte skridskor. Så nu är jag sugen på det.
Men vi kör nog en film/tv-spelskväll i stället med alkohol. En grabb kväll enligt många jag känner. Men jag är ju pytte lite grabbig av mig :)
Enligt tanten på gården bredvid, lite mer grabb :P (fast hon är nog död nu, om inte annat helt blind)

Kan ju berätta om tanten. För ca 10år sen skulle jag och min dåvarande pojkvän någonstans. Så gick vi förbi en tant på gården som bad "pojkarna" om hjälp. För att hon inte såg så bra. Det va mörkt och jag hade keps på mig.
Samma tant bad pojkarna om hjälp någon vecka senare. Och detta glömmer inte mitt ex av, utan påminner mig om det med jämna mellanrum :P

Sen får jag massa komplimanger just nu. Väldigt trevligt när man inte känner sig så speciell för tillfället.
Triggar upp självförtroendet lite.

Vet inte riktigt vad denna dagen har att erbjuda. Lite luft och sällskap hade la vart trevligt.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0