Enda lediga dagen denna veckan

Idag är jag ledig fr sommarjobbet. Enda lediga dagen jag har där denna veckan.
Fast igår va jag hemma pga migrän. 
Då jag inte kan komma i tid till jobbet om jag sover hemma i helgen, så ska jag sova hos min kära far.

Just nu sitter jag med blondering i håret. Gör lite mer slingor. Efter ett tag blir ju det blonda lite gulaktigt, så ville få bort det nu o få håret lite ljusare.

Ikväll vet jag inte vad som händer.
Men imorgon efter jobbet ska jag träffa några av Gibsons vänner fr Norge, som kommer på besök.
Ska bli kul. Men risken är att jag är en tråkmåns, då jag jobbat hela dagen.
Men jag hoppas dom har överseende med det. Ska försöka vara på så bra humör det bara går.

Men nu ska jag skölja ur färgen i håret. Och sedan gå bort t ica en snabbis.
Ska göra en överaskning för min älskade <3


Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0