Får bita mig i tungan

I detta inlägget får jag tänka mig för lite. Så jag inte skriver något som kan missuppfattas osv.
För jag blir bara så himla irriterad.
Vissa människor tänker inte längre än näsan räcker.

Och i vissa fall är inte det så konstigt, eftersom dom alltid fått allt dom pekat på.
Men det finns även dom som klagar och klagar, och sedan förvärrar dom sin situation.
T ex, "ååh vi har så lite pengar, hur ska vi klara våra räkningar" och i nästa inlägg "Vi har köpt en ny tv."

Jag hatar att inte kunna skriva ut min vart min ilska är riktad. För det gör att det kokar ännu mer.

Jag säger inte att jag är så himla duktig jag heller. Jag gör stora misstag jag med.
Men jag måste ändå få bli arg när andra gör det.
Och anledningen till att jag inte skyltar exakt med vad det är, är för att det är inte min ensak vad andra gör med sina liv och inte jag som tar skada på deras beslut. Därför är det onödigt att starta bråk om det.
Onödigt av mig att lägga energi på det med. Men ibland kan man inte stänga av.
Nu hoppas jag kunna släppa det.

Så vad händer idag då?
Jag ska försöka fjäska till mig pizza till middag idag. Antingen det, eller så får Gibson laga mat :P
Förutom det så vet jag inte vad som händer. Är fortfarande slö i kroppen.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0