Ibland har man tur

Imorse när jag kom till jobbet sa min arbetskamrat att han kände på sig att det skulle bli hans otursdag.
Jag måste ha tagit hans tur idag.

Jag fick en lugn dag på jobbet, sen fick jag gå hem en timme tidigare och när jag kommer hem hade jag fått ett paket avi. 
Blev ju lite fundersam eftersom jag inte skickat efter något.
Så sökte efter avsändaren på nätet och började koppla att det måste vara någon tävling jag vunnit på bioklubben.
Och så kollade jag igenom vinnarna i deras tävlingar. Och visst fanns jag med.

Vinnare i Bridesmaids-tävlingen

1:a pris: Medlemskap i Match.com
Jennie Lindberg, Gävle

2:a pris: T-shirt och Friggs Lyxkit
Jennifer Thörnqvist, Västra Frölunda

Är glad att jag inte kom etta. Men jag hoppas dom slängt in några bio biljetter med. För det fick dom som kom på 3:e-6:e plats.

Bryr mig iofs inte vad jag vunnit. Det är känslan av att jag har vunnit som är go´.
Jag har ingen direkt tur alls annars.

Nu ska jag slappa tills kärleken kommer hem.

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0