Jag är världens sämsta vägvisare.

Jag är expert på att säga att höger när jag menar vänster osv.
Idag sa jag till pappa att köra en annan väg ut på stora vägen. Och va helt säker på att han skulle svänga höger.
Men vi hamnade i Rävlanda istället för på leden mot Borås. Så åkte genom Bollebygd innan vi kom ut på leden.
Sen när vi kom till Borås åkte vi runt lite här och var innan vi kom dit vi skulle.
Känns som den stan är vänd fel när man kommer in i den. Skulle aldrig lyckas hitta någonstans i den med bil.
Och det är himla svårt att hitta ut ur den också.
Men hem kom jag igen i alla fall.

Nu blir det la att laga lite mat. och mysa med min kärlek framför en film.

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0