Vad ska man hitta på...

Kan inte göra så mycket idag.
Torktumlaren va sönder så fick sätta upp nästa tvättid oxå för att få handdukarna att torka. Det bästa med det är att jag kan ta det hur lugnt som helst då jag har tvättstugan tills kl.19.
Men är lite tradigt att inte kunna göra så mycket annat än att fixa i tvättsugan.

Kollade på första avsnittet(säsong 4) av Torchwood förut. Det va lite spännande. Så tänkte kolla på nästa snart. OM jag inte fastnat vid datorn igen då.
Men skulle behöva ta mig till affären också. Gibson fick massa räkor på jobbet, och dessa måste ätas upp innan helgen. Annars blir dom dåliga. Så tänkte göra nån gryta eller nåt.
Så skulle behöva creme fraich.
Men är himla slö idag måste jag erkänna.
Får tvinga mig till affären om en stund.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0