Då va man Hindås-bo

Nu sitter jag i sängen i min och Gibsons nya lägenhet.
Har inte hunnit fatta än att man flyttat.

En sak som varit jobbig är att min katt,Gubben, har haft svårt att slappna av.
Tror inte att han ätit eller varit på lådan sen vi kom hit. Större delen av tiden har han legat under mitt täcke eller tryckt inne på toa.
Nu senare på kvällen kom han fram lite. Men Patricia,min andra katt, bara fräser och är elak mot honom.
Men hon har redan anpassat sig bra. Hon gick t o m ut på altanen. Men nu har hon ju fått smak på det och står vid dörren så fort vi går ut och röker.
Så en sterilisering måste göras snarast. Vill inte ha några kattbebisar.

Men nu ska jag sova. Dagen har varit lång. Gick upp kl.6.10.Och morgondagen bjuder på städning.

Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0