Helt vindstilla

Som gjort för att åka ut med båten.
Men först ska jag tvätta,träffa Big Mac och sedan bär det av ut på havet.

Jag har vart lite dålig på att skriva i bloggen. Men det har inte hänt så mycket i och för sig.
Vi va ute med båten i måndags-tisdag. Men fick åka hem jätte tidigt eftersom det skulle blåsa upp och bli höga vågor.
Gibson har semester denna veckan så får passa på att göra saker ihop.

På lördag kommer en tjej hit, som jag passade för typ 7 år sen. Ska bli kul.
Ska se om vi kan gå på Liseberg och åka ut med båten. Men något får vi hitta på i alla fall.
Har ju sisådär 3-4 svarta sopsäckar med kläder som hon ska få gå igenom.

Imorgon börjar Metaltown. Hade gärna gått på det. Men har inte råd.
Inte mycket man kan göra åt det. Men det hade vart himla kul att gå och se System Of A Down
Dom kör en sista konsert. Bandet har ju gått skilda vägar egentligen.

Sen missade jag Danko Jones på Liseberg igår. Missar alltid när dom spelar, fast att jag kollar upp det.
Så bättre lycka nästa gång.

Ha en bra dag!
Kramar


ps. Gick precis in på Metaltowns hemsida för att kolla vilket som är lördagens "dragplåster".
Fick mig att skratta. Volbeat. Jäkla skitband. För 2 år sen så va dom ett av banden som spelade tidigt på dagen. 
Och inte har dom blivit bättre sen dess.

Kommentarer
Postat av: Annie

Volbeat jaa, fyfan vad dom suger. xD hahahahaha.

Hatar hans röst.. uhhh!! xD

2011-06-17 @ 07:31:19
URL: http://anniesmus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0