Justin Bieber?

Någon som kan hjälpa mig? Försöker förstå vad som är så speciellt med honom.
Han sjunger som en tjej, sjunger låtar om pluttiplutt kärlek samtidigt som han ska försöka låta cool.
Sen har han en frilla som gör att han ser ut som en plopp*.... d v s han har en beatles frisyr.
Sen ser han ut som han är typ 10år,och så är han 17år.

Kanske hade jag vart såld på honom om jag va 12år, men jag tvivlar på det.
Va i och för sig super kär i Nick Carter från Backstreet Boys och även Zach från Hanson när jag va yngre.
Men tror det gick över när jag började högstadiet.

Ja ja, jag kommer nog aldrig förstå det speciella med Justin Bieber.
Men som alla stjärnor från Nord Amerika (Bieber är fr Kanada), så är det inte förän dom fyllt 18år och är myndiga som dom "sexar" till sig. Kolla bara på Britney Spears.
Så får la vänta något år till då och se om han blir manligare.

Jag tvivlar på att han kan se manlig ut. I alla fall så länge han har den där frisyren.


Ha en bra dag!
Kramar

*Polly menade jag ju såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0