Tvätteriet och annat tråkigt

Idag tänkte jag tvätta och dammsuga.
Inget kul, men heller inget som tar hela dagen att göra.
Vädret är ju jätte jätte tråkigt idag med.

Men tänkte även att J.S ska få kolla igenom alla kläder jag lagt undan till henne. Och det lär ju ta några timmar.
Eller ialla fall en timme.

Men lat som jag är så ligger jag fortfarande i sängen. Legat vaken i snart 2 timmar.
Har iofs kollat upp lite saker på datorn, plus uppdaterat mig via fb. Har ju faktiskt missat en del.
Har vart dålig på att fejjsboka och skriva blogg de senaste veckorna.
Men jag trivs så oerhört i nya lägenheten i sällskap med min kärlek att jag inte känner för att sitta på fb hela dagarna.
Men idag jobbar han, så kommer att sitta vid datorn en del. Skulle jag tro.
Om inte jag och J.S kommer på något roligt att göra.
Kanske singstar eller dansmatta skulle vara något att göra när regnet öser ner, eller vad det nu gör.

Nu ska jag ta mig upp ur sängen. Känner att blåsan börjar töjas ut, och känner inte för att den ska spricka.
Blir jobbigt blött då.

Ha en kanon bra dag!
Kramar

Ps. Rulltårtan jag bakade igår blev jätte go. Jag är f*n bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0