Ååååh så gott

Vädret är underbart idag med :D
Hade himla svårt att somna i natt. Tror det beror på all energi jag hade igår plus att jag somnade utan Gibson. Vilket va andra gången sen vi träffades. Låg och kollade på Girls interrupted till kl.4.30. Efter det kunde jag somna.
Men vaknade ju kl.10 igen. :/
Ringde alldeles nyss på dörren med. Händer ju aldrig när jag inte väntar besök.
Det va ett elföretag som ville att jag skulle byta till dom. Men för typ 2 veckor sedan fick jag ett jätte bra avtal med Din El, då jag va påväg över till God El. Så jag ville inte byta.
Killen fr detta elföretaget försökte övertala mig ändå,men när han räknade ut vad jag betalar extra per år (påslagen) så tackade han för sig och gick. Med andra ord så har jag ett bra avtal.
De här företagen som säger att dom har så billig el, att man slipper det där påslaget, dom har ju alltid väldigt hög årsavgift. Jag betalar 300kr om året nu. Och dessa som ringde på tog 700kr. Samma sak med God El. Dom hade också en hög årsavgift.
Men men, jag är nöjd i alla fall :D
Nu ska jag göra något annat.
Ha en bra dag!
Kramar
Vädret är underbart idag med :D
Hade himla svårt att somna i natt. Tror det beror på all energi jag hade igår plus att jag somnade utan Gibson. Vilket va andra gången sen vi träffades. Låg och kollade på Girls interrupted till kl.4.30. Efter det kunde jag somna.
Men vaknade ju kl.10 igen. :/


Ringde alldeles nyss på dörren med.(läs kl. 11. Har haft problem med bloggen idag) Händer ju aldrig när jag inte väntar besök.
Det va ett elföretag som ville att jag skulle byta till dom. Men för typ 2 veckor sedan fick jag ett jätte bra avtal med Din El, då jag va påväg över till God El. Så jag ville inte byta.
Killen fr detta elföretaget försökte övertala mig ändå,men när han räknade ut vad jag betalar extra per år (påslagen) så tackade han för sig och gick. Med andra ord så har jag ett bra avtal.
De här företagen som säger att dom har så billig el, att man slipper det där påslaget, dom har ju alltid väldigt hög årsavgift. Jag betalar 300kr om året nu. Och dessa som ringde på tog 700kr. Samma sak med God El. Dom hade också en hög årsavgift.
Men men, jag är nöjd i alla fall :D

Nu ska jag göra något annat.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0