Dagen kunde inte börjat bättre

Det är sol!!!
Sen skrev jag sms till en person som jag inte pratat med på länge och jag fick svar.
Detta gjorde mig oerhört glad.
.
På fejjan har jag lagt till Ingrid som namn idag. I lördags när jag va på party fick jag höra att jag såg ut om en Ingrid. Ha ha. Gör jag väl ändå inte?!
Sen fick jag även höra, av en person, att jag såg ut som en Linn. Betydligt sötare.
Ingrid för mig är ett pensionärsnamn. Typ 3/10 pensionärer heter ju Ingrid :P
.
Idag ska jag på möte. Sen ska jag troligtvis träffa Tezz.
Ikväll kommer Ylvis till mig. Ska bli kul. Va längesedan bara jag och hon umgicks.
.
Hade lite pinsamma drömmar i natt. Drömde att jag spela WoW, har nog gjort det för mycket på senaste. Och när jag hade spelat en instance så va det någon i partyt som hade tagit alla mina gear, dvs den utrustning jag har på min gubbe. Dom hade barskrapat min gubbe, klätt av den naken lixom. Så när jag vaknade gick tänkarna på om denna personen även hade tagit alla mina pengar också :P
Pinsamt värre :P
Men det är kul att spela. Framförallt när det går bra för mig. :D
.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0