De senaste dagarna...

...har jag inte vart pigg på att blogga.
Natten till söndag så låg både jag och Gibson här hemma och mådde pyton. Kräksjuka.
Jag mådde lite bättre frammåt söndag kvällen och igår mådde jag istortsett prima igen.
Gibson verkar må mycket bättre idag. Vilket är skönt.

I lördags va vi ju i replokalen större delen av dagen/kvällen. Vi hade jätte kul. 
Innan jag va i replokalen så va jag på kalas. Och det va jätte trevligt.

Igår va jag på möte på AF, inte lika trevligt. Men ett måste.
Nu är man inskriven på Jobb och utvecklings garantin. Får vi se vad den har att erbjuda mig.
Dom sa att det inte va så stor skillnad gentemot att vara med i Ungoms garantin. Så med andra ord kommer det inte att hända så mycket.
Funderar på att plugga till svetsare. Skulle vara kul. :D

Idag blir det hockey, en tjejkompis till lillebror hade några biljetter över. Så ska få 2 stycken.
Ska bli sket kul. Älskar att gå på hockey :)
Tack Fannie!


Ha en bra dag!
Kramar

Ps. det är lite semester på mina kloka ord nu. men kommer strax igång med dom igen. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: fannie

Det var så lite så :)

2011-03-01 @ 15:04:47
URL: http://nattstad.se/ffannie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0