Det börjar arta sig :D

Kommit en bit på vägen idag.
Fick lite ryck förut o började tvätta fönster och rengöra balkongen. Sen gick jag loss på möblerna och flytta runt dom lite.
Har fått en del gjort. När jag är klar med det mesta kan jag övergå till min garderob och rensa den.

Träffade inte Tezz idag. Men tiden har flutit på idag. Har ju fått massor gjort ju.
Lekte elektriker med. Först blev det inte godkänt, men det visste jag att det inte skulle bli. Men jag har ju inget tålamod, och hade ingen "sockerbit" heller. Så satte bara ihop sladdarna.
Men sen hittade jag en sockerbit på en gammal lampa. Så tog den och då blev det jättefint :D

Nu ska jag umgås med Ylvis.

Ha det bra och sov så gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0