Det som räknas är...

....nuet.
Låg och tänkte på detta igår kväll när jag skulle sova.
Många hakar upp sig på det förgångna. Visst det förgångna är också viktigt.
Det har format dig till den du är idag. På gott och ont.
Även dåliga erfarenheter kan ge något positivt. Man lär av sina misstag med mera.

Men jag måste lära mig att tänka på nuet och framtiden. Dessa hänger ju ihop lite.

Fast vad jag mest tänkte på med detta är att man inte ska skämmas över dåliga beslut man gjort i livet.
Inte haka upp sig för mycket på det. Se det som en erfarenhet.

Undra vem man hade vart om livet var en dans på rosor?

Jag är den jag är, på gott och ont, men jag trivs med mig själv. (större delen av tiden)

Om jag ska summera mitt NU. Så är det underbart.
Jag har en underbar pojkvän, underbara vänner, en underbar familj.
Just nu ser jag bara ljust på framtiden. 

Och nu ska det spelas lite WoW tänkte jag. Fast ska nog duscha innan.

Kram till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0