Får se hur dagen fortsätter

Vaknade med huvudvärk idag :/
Så nu ska jag få i mig en liten brustablett. Ursch.

Nettan fyller år idag med så... GRATTIS!!!

Tvättar idag med.i tvättstugan. Började rensa ut min byrå, så bestämde att jag skulle tvätta allt som låg i den o sedan rensa och lägga i kartonger ev slänga/ge bort.
När det är klart så går jag på den hemska garderoben. Men det blir en annan dag, kanske i morgon.

Ska ta mig till apoteket sen med innan jobbet. Så tänkte ta det efter att ha hängt upp tvätten som är i maskinerna nu. Ska passa på att tvätta lakanen med.
Tänkte även gå igenom alla mina lakan. Har alldeles för mycket lakan.
Vet att jag har ett vinrött set (2 påslakan,2 örngott) om någon är intresserad?!
Kan inte använda dom då mina katters hår syns så jäkla tydligt på dom :/

Nu tycker jag att min nya soffa ska komma. Vill få ordning på mitt vardagsrum.
Om någon har ett barbord så säg till.

Ha en superbra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0