Hur har helgen varit?

Min helg har varit trevlig hittills.
I fredags va jag hos pappa en stund, sedan hem till Gibson. Kolla lite film innan vi somnade.
Igår va jag med honom på jobbet när han skulle tvätta bilen. Dom hade en råttfälla/bur på kontoret. Och i den låg det 2 små söta möss. Jag gav dom knäckebröd, men tydligen va dom mätta :P
Hans chef lovade att vänta tills vi hade gått innan han tog hand om dom. Men hans sambo hann komma och släppa ut dom istället :)
Det gillar jag :D Dom va himla söta.
.
Efter det åkte vi hem till Gibsons mor och åt lite lunch och pratade.
Sen va det dax för kalas hos Nettan. Jätte trevligt. Massa mat, som vanligt.
Och sen va det även tävlingar/lekar. Jag vann en av dom :D
.
På kvällen kollade jag på Varg Veum. Första filmen va väldigt bra faktiskt.
Så får bli att kolla på det nästa helg med :D
Skulle tydligen vara 6 filmer.

 

Idag ska vi bara mysa och ta det lugnt. Ikväll blir det Bingo lotto hos Tezz.
Ska vi vinna bilen :D Man kan ju hoppas i alla fall.
.
Nu tänkte jag va social mot gubben min.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0