Kärt barn har många namn...

Det är ju så man säger.
Kallar ju min älskling för Gibson här på bloggen.
Men privat har han fått helt andra namn. Som han själv tycker att jag kallat honom.
Nu är han mitt "Töntiga gris-mongobarn".

Det började med att jag sa att han va som ett barn. Sen så sa jag la att han va mongo.
Igår sa jag tydligen att han va töntig och idag sa jag inget utan skrattade när han snörvlade.
Och då tyckte la han att han lät som en gris. Så mitt skratt betydde att jag tänkte att han va en gris.
Vet inte om ni hänger med.
Men det lär ju komma till fler adjektiv. Med tanke på hur han vränger det jag säger.

I vilket fall så tycker jag om honom så oerhört mycket.
Trots att han är ett töntigt gris-mongobarn. :)
Han är ju mitt töntiga gris-mongobarn.
My preciousssss!!!
Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0