Nyklippt

Vi behöll längden på håret. Emil klippte lite kortare på sidorna.
Tanken är att det ska finnas mer hår till nästa klippning, så vi kan göra något extremare då.
Men det hade inte gjort något om han klippte av mig mer av håret. Hade vart minst lika snygg ändå.
ALLTID snygg i håret efter att han klippt mig.

För en stund sen käkade vi taco-gratäng. Va Gibson som önskade det idag :D
Himla gott va det i alla fall.

Ska la kolla på Ironman sen med. Gibson har inte sett någon av dom.
Tycker dom är bra. Va ju för ca ett år sen jag senast tjötade om Ironman. Va ju helt förälskad i den.
Så ska bli kul att kolla på den.

Tänkte lagt upp bild på min nya frill, men ljuset är inte bra, så får inga bra bilder alls.
Förresten, jag tänkte att jag skulle ljusa upp håret lite. Ska nog gå över till mellanbrun.
Men det får vänta. Har jag inte råd med just nu.

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0