Så,då va det fixat!

Bio på torsdag med mitt "mongobarn". Nä Gibson du vet att jag inte tycker att du är det.
Tycker om dig gôra gôra mycket. 

Skulle ha jobbat i idag. Men det bliv inställt. Så nu väntar jag på att Shhiva ska höra av sig.
Och orkar inte ta tag i kläderna idag heller. Mycket bättre när man får "ryck" eller när man måste göra det.
Men jag måste faktiskt inte. Ingen som kommer hit och ser skiten. Sen är den inte synlig om man inte öppnar min "walking closet". Och dit ska inga obehöriga in i alla fall.

Blir nog lite WoW, va ju faktiskt ett tag sen sist. Förra veckan närmare bestämt.
Typ onsdags eller kanske torsdags.

Nu ringde Shhiva :D

Ha en bra dag!
Kramar

Ps. blir alltså inget WoW. Inte just nu i alla fall ;) .ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0