Vill ju ha sol ju :/

Någon sa till mig i lördags att det skulle vara fint väder ett tag nu.
Men igår va det ju inte så kul, och idag är det ju likadant väder.
.
Vann inget på bingon igår. Det va la väntat. Men va ett nummer ifrån att vinna både bil och 5000kr.
Lite retligt att man inte vann. Men vi hade trevligt.
.
Strax ska jag bege mig till Bergakungen och hämta ut biljetter till den hollywoodifierade "Låt den rätte komma in",
dvs "Let me in" som dom valt att kalla den. Ska bli kul att se hur dom valt att göra den.
I boken och den svenska filmen utspelar den ju sig i Stockholm under 80talet. Men hollywood kommer ju knappast köra i den andan.
I svenska versionen heter huvudpersonen Oskar, i amerikanska heter han Owen. Och flickan som Oskar blir kompis med heter Abby istället för Eli. Vilket kan snurra till det. I alla fall för mig som läst boken.
Får hoppas att den är bra. Trailen gör åtminstone mig intresserad.
Vad ska folket hitta på idag då? Själv ska jag inte göra så mycket. Tänkte träffa Shhiva en stund sedan.
Sen kanske ta tag i sorterandet av kläder.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0