Ska man se ut som en jäkla morot ett tag då

Min käresta vill se mig i blont hår. Så fick ju gå med på att blondera mig. 
Så idag körde jag avfärgning nr 1. Ser ut som en jäkla morot i håret. Och kommer få göra det ett tag.
Om ca 2 dagar åker nästa avfärgning i. Sen hoppas jag håret är klart för en riktig blondering.
Sitter just nu med lite silvershampo i håret. Kommer ju inte göra någon synlig skillnad men hoppas det hjälper lite på traven.

Shhiva. Jo, det sägs ju att The Forth Kind är baserad på verkliga händelser. Vilket den kan vara. Men i väldigt liten skala. Letade lite information på nätet förut. Och hittade inget som styrker att den skulle vara äkta.
Men det va ändå en rätt underhållande film. Och det där med att vara mesig. Jag blir ju mer o mer mesig. Så jag känner med dig. Hoppade till många ggr när jag kollade på The Unborn. Och att katterna började prassla med någon jäkla påse gjorde ju inte saken bättre :P

Vi köpte lite spel förut med. Så nu sitter älskling och spelar Fable 2. Köpte även Lesure suit Larry box nånting(verkade inte lika kul som det första spelet) och så köpte vi Det första Assassins Creed med.


Men nu ska jag tvätta ur silvershampot.

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0