Styrkekramar till alla mina nära och kära <3

Jag låg och tänkte igår kväll på allt som händer runt mig.
Om 1 vecka flyttar jag. Känns himla skönt.Och pirrigt. Och spännande.

Men det jag låg och tänkte mest på va att folk är så ledsna.
Många av mina kompisar har det jobbigt nu. Vissa har satt sig i den sitsen själva, andra har blivit indragna.
Vill att folk ska vara glada och må bra.

Sen har jag lite andra känslor som jag behöver få ur mig. Men som jag inte vill ta på bloggen.
Blir nog ett skyddat inlägg i så fall.

Hade tänkt åka till 421 idag och byta ett par skor.
Men så regnade det. Men det gör det ju inte längre, så kanske ska åka i alla fall.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0