"Vilken fin bild du skickade till mig älskling"

Va vad Gibson sa efter att jag skickat den bilden jag kommer lägga upp här nedanför.
Jag trodde inte att han skulle kommentera den alls. Låtsas som ingenting.
Men han blev inte skraj :D
Däremot sa han att han skulle blivit det om jag hade tänkt ett steg längre.
Det är inte av snålhet jag kollat på silver. Utan för att jag tycker att det är finast.
Visst det finns vitguld, men tycker det är bättre att lägga extra på vigselringen om den dagen kommer.

Himla gött att det inte skrämde honom i alla fall. Men iofs, vi ska ju flytta ihop. Så vad skulle skillnaden vara.
Jo, en ring på fingret.

Idag ska Fnatha komma hit och umgås.
Får la se när hon hör av sig.
Såg på facebook att det tydligen är snö ute idag :/
Trodde det va över nu. Men den jäkla snön kom ju därför att vi trodde att det va lugnt nu.
Att det inte skulle komma mer.
Vi kommer snart ha samma väder som på Island. Dvs alla årstidernas väder under hela året.
Ända skillnaden mellan sommar och vinter är att det är lite varmare på sommaren och man kan ha tur att få 20grader under några dagar.

Ska skicka sms till Fnatta, så hon vet att jag är vaken.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0