Både rätt och fel

Kollade ju på Idol igår. För er som inte inte gör det så är detta inlägg inget ni behöver läsa.
Jag sa i gårdagens inlägg att jag tyckte Olle eller André skulle åka ut. Och Olle åkte ut.
Men om man skulle röstat helt på hur deras framträdanden va igår så skulle Molly åkt ut.
Hon ska INTE spela piano och sjunga samtidigt. Både sången och pianospelandet blev halvdant. Sången rätt kass faktiskt.
Men det va väl rätt att skicka hem Olle om man kollar tillbaka på hur han varit på tidigare fredagsfinaler.
Nästa vecka tror jag att Amanda P åker. Inte för att hon är dålig utan för att hon inte är lika populär som de andra deltagarna som är kvar. Hon har hängt löst flera gånger.

Jag och Big Mac pratade precis om André. Om hur i irriterar oss på hans blick han har i kameran.
Han lyser liksom "skolans player". Visst hade vi vart 10år yngre så hade vi säkert charmats av porrblicken, men nu känns det bara absurt. Han är ju rena barnrumpan.

Men Moa, Robin och Amanda F va bäst igår!
Tänkte lagt upp deras uppträdanden för er som missade.
Men tv4s hemsida är knasig. Så ni får gå in själva och lyssna.

Funderar på lite låg musik nu och börja städa badrummet medans kärleken sover klart. Lovat att inte väcka honom idag. Hans första helt lediga helg på flera veckor.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0