Blir så arg på mig själv

Jag håller just nu på med det jag alltid haft som favoritämne i skolan. Dvs matematik. Men hjärnan funkar inte alls som den gjorde för 5-6år sedan. Så just nu är jag super arg på mig själv för att jag inte får ordning på det. Allt blir fel. Och inte förklarar boken heller. Och min lärare är bra, men han har för kort tid på sig för att man ska kunna få mer än en genomgång av de olika delarna. Men detta är ju bara repetition. Ska ju läsa matte D snart.
Kommer gå åt helvete. Klarar jag detta basåret är det ett under.

Någon som har nåt tips på vad man kan göra för att få igång hjärnan igen?
Eller finns det någon som är bra på att lära ut matte. Skulle inte tacka nej till lite mattehjälp, eller hjälp i fysik och Biologi B heller för den delen.

Nu ska jag mysa med min kärlek tänkte jag. 
Kanske förbereda lite inför maten. Blir tacos idag :)

Ha en bra kväll!
Kramar

Ps. innan att ens ha hört låtarna i kvällens Idol, så tror jag att Olle eller Amanda P åker idag. Men personligen vill jag att det står mellan Olle och André.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0