Glad,ledsen,glad,ledsen

Jag är superglad för alla som är gravida eller har barn. Jag älskar att få höra om eran vardag med barnen och se bilder på hur dom små liven utvecklas. (Alltså mina vänner på fb)

Men samtidigt så blir jag superledsen varje gång en ny person går ut med sin graviditet. 
Jag vill oxå berätta om min graviditet, osv. Men har ju inte kommit dit än.

Sen skulle jag kunna tänka mig att gifta mig med. Inte nu, men längre fram.
Jag har alltid vart emot att gifta mig, för det verkar bara leda till skiljsmässa. Men när man träffat den man vill leva sitt liv med så är inte skiljsmässa en tanke. Love you Gibson!
Men hur som helst är jag glad för eran skull.

Håller tummarna....o tårna för att det är min tur snart!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0