God Morgon!

Idag är jag uppe lite väl tidigt. Kunde inte somna om efter att Gibson gått upp.
Men måste säga att jag inte alls är sugen på att gå upp överhuvudtaget idag,än mindre sugen på att gå till skolan.
Känner mig lite låg idag faktiskt.
Men det blir säkert bra.
Igår va jag hos moster M och hälsade på. Alltid lika mysigt. Även om vi båda va trötta och mest satt i soffan och halvsov.

Började kolla på säsong 4 av True Blood. Eller vi började se den redan när 1 avsnittet kom ut.
Men sedan krånglade överföringen mellan tv och dator, så vi la det åt sidan. Men med våran nya tv så funkar det galant. I kväll blir det till att fortsätta kolla lite till.
Sen är ju Walking dead igång med säsong 2 med. Så ska se på den snart också.
Börjar iofs visas på svensk tv på söndag. Men då vi inte har Tv11 så blir det svårt.
Vi har massa kanaler bl a Mtv och Discovery, men inte Tv11.

Ska la försöka peppa mig till att göra mig iordning inför skoldagen!

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0