Så ska man ta o komma igång med städningen då

Har spelat lite Zelda, men blev så irriterad när jag dog på samma ställe så jag slutade spela.
Men Gibson ska ha med sig Bellydancer hit efter jobbet så jag tänkte jag skulle städa lite.
Och förbereda inför middagen.

Kollar på 16 and pregnant. Och man märker att denna tjejen inte var redo att bli mamma.
Inte för att hon inte verkar vara en bra mamma, utan för att hon va inne på att det skulle vara en dans på rosor. Visst man kan inte vara helt förberedd när man får barn.
Men om man aldrig ha hållt i ett barn, aldrig vart med om bebisar, inte vet något så är det inte lätt att vara förberedd överhuvudtaget.
Tycker änna synd om henne.
Jag är glad att jag inte fick barn när jag va i hennes ålder.
Men nu är jag så redo jag kan vara för att skaffa barn...anser jag.

Men men, nu ska jag städa!

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0