Så vad köpte jag?

Va ju som sagt i Ullared i lördags.
Fick inte med mig så mycket av det jag skulle, dvs julpynt. Fanns inte det jag ville ha.
Men köpte en lite gardiner.

Köket

Hissgardinen + tavlorna är köpta på Gekås. 

Vardagsrummet

Vita gardiner fr Gekås, de röda från Rusta.

Sen har vi det bästa


Min älskade sparkdräkt. Gibson fick en blårandig.
Zandra köpte likadanna tills sig och T :)

Sen köptes det lite underkläder,julklappar,hygienartiklar mm.

Efter Ullared så blev det inflyttningsfest. Hade jätte trevligt. Åkte in till stan och skulle in på Hardrock. Men jag blev så jäkla kissnödig. Gick till BK för att gå på toa och när jag och Gibson kom tillbaka så va dom andra där inne, Gibson mådde illa och kön va längre än när vi kom.
Så vi tog en taxi hem till min kära far, där vi skulle sova. På vägen hem blev jag illamående. 
Men fram tills dess hade jag i alla fall en bra kväll. 


Igår blåste det ju en del som ni alla troligtvis märkte. Vi satt utan el i typ 2 timmar (är glad att det inte blev fler)
Och en av mina lycktor som stod där det "va" lä på altanen har vält och gått sönder :/

Just nu sitter jag och väntar på att få veta när Gibson kommer ifrån jobbet, vi ska åka o handla idag är det tänkt. 
Och denna gången ska vi till City Gross. Ligger inte så långt här ifrån. Tar kanske 15min med bil, men 60min med tåg+buss.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0