2 timmar blev 4,5

Träffade en klasskamrat idag som skulle hjälpa mig att plugga till kemi tentan imorgon.
Vi skulle ses typ 1-2 timmar, men slutade med att klockan vred sig ca. 4,5 varv innan vi avslutade.

Så för att visa min tacksamhet så tar jag med mig frukost till oss plus lunch imorgon.

Har även köpt en energidryck,ett äpple och en näringsdryck som jag ska ha imorgon.
Tror energidrycken blir till frukosten innan tentan och det andra tar jag under tentan.

Men det känns som jag kommer klara den. Och det känns skönt. Visst det blir inga topp betyg men huvudsaken är att jag klarar den.

Nu ska jag ta det lugnt. o så ska jag öva in några kolväten.

Ha en bra kväll!
Kramar

ps. ska tvätta oxå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0