Alltid lika kul...not

Imorse kom jag verkligen inte upp ur sängen, trots att vi gick och la oss typ 21.15 och jag somnade la ca 22.
Fattar inte vad felet är. Borde ju vara utvilad och pigg idag. Men icke.
Får skylla på vädret eller nåt.
Så nu missar jag Fysiken. Så bara att läsa i boken. Men ska gå på nästa lektion som är Fysik övningar. Då kan jag få förklarat för mig det jag inte fattar i boken.
Iofs så va det inte så lätt att förstå vad fysikläraren pratade om i måndags. Han har gjort sina studier i USA och England, och bara bott i Sverige sen 98. Så det kommer in en del engelska ord, plus att han ibland mumlar.
Men man vänjer sig nog.

Har precis betalat räkningarna för denna månaden.(det är det rubriken syftar på)
Detta är alltid lika kul. Blev lite shockad över räkningen jag fick av 3 denna månaden. Har sagt upp det jag har hos dom,mobilt bredband och hemtelefon, så fick en klumpsumma på det som va kvar att betala.
Det mest irriterande är mitt mobila bredband hos Tele 2 som jag skaffade precis innan jag fick veta att vi skulle flytta. Sa egentligen upp det mobila bredbandet hos 3 samtidigt, men det blev nåt fel där. Så det sas aldrig upp.
Men i vilket fall så betalar jag 229kr i månaden på ett mobilt bredband hos Tele 2 utan att jag har nån användning för det. Och kommer inte ihåg bindningstiden. Får hoppas att det är 1år, men med min otur är det la 2 år.
Men om någon tänkt skaffa mobilt bredband så kan ni ta över mitt. Du får det för 200kr i månaden, och det ingår en trådlös router till det med.

Nu ska jag läsa lite fysik och sedan göra mig iordning för att åka till skolan!

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0