Änna dax nu

Har ju inte skrivit något inlägg på lääänge. Men som sagt är ju inte mitt liv så himla intressant ändå så.

Vad har jag gjort sen sist tro.
Tagit bort stygnen, vart ute och partajat,vart på kalas,tagit upp båten och vart "bakom kulisserna" på Borås Djurpark.

Som dom flesta säkert märkte så va det himla dimmigt i helgen, framförallt i lördags förmiddag. Detta resulterade i att vi väntade några timmar tills vi skulle köra båten till vinterförvaringen, men detta spelade inte så stor roll eftersom dimman inte hade lagt sig ute på havet. Med risk för att krocka med Hönöfärjan eller ännu värre Stena båtarna så vände vi tillbaka till hamnen.
Efter det va vi på 1års kalas, för att sedan åka hem till Big Mac och göra oss fina för stan.

Vi hade bättre tur på söndagen med båten. Men den ville först inte starta, så tog ju lite extra tid innan vi kunde komma iväg.
När vi kom hem på kvällen blev det Harry Potter och mys i soffan. Vilket det vart alla kvällar denna veckan.

I går va vi på Borås Djurpark med skolan. Hade en guidad tur och fick gå lite bakom kulisserna.
Tror att mina favoriter igår va girafferna. Minstingen va himla nyfiken och sträckte ut halsen och skulle lukta på oss när vi stod där.
Och gepard ungarna va så himla söta. Och även lejonungarna, som inte gillade att vi kom, då fräste dom och gömde sig.

Idag gör jag inget roligare än att tvätta och små städa. Ska la sätta på lite musik och sedan ta fram dammsugarn så att jag kommer nånvart med städningen.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0