Biologi tenta imorgon då

Så snart beger jag mig mot Borås för att plugga lite med mina klasskamrater.
Om kemin kändes som den gick åt helvete, eller iaf halvt om helvete, igår så vet jag att biologin kommer att gå ännu sämre.
Men vill åtminstone ge mig en chans att klara den.

Men men. sen på fredag så blir det att åka o hälsa på en kompis. Skulle först åkt till en annan kompis i samma trakt.
Men vi bytte till nästa vecka i stället.

Jag ser fram emot måndag. Då börjar ett nytt block i skolan. Dvs vi börjar med nya ämnen.
Nackdelen är att jag måste köpa 3 nya böcker. Och dom är ju inte så billiga. ca 400kr/st
Så om någon har en Fysik A(vet inte vilket märke),Biologi B (Spira) eller en Matematik 3000 Kurs C och D, så får ni gärna säga till. Köper gärna,om det är rätt bok.


Ska la fixa det sista innan jag rör mig hemifrån.

Ha en kanon bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0