Låååång dag

Konstigt att en dag känns längre när man har 3 lektioner på samma tid som vi brukade ha 2 lektioner förra blocket.
Är la att det är 3 ämnen som ska slåss i huvudet samtidigt.

Imorgon har jag 2 lektioner. Men den ena tänkte jag hoppa över och göra hemma. Det är bara att sitta i ett klassrum och svara på frågor fr boken. Och läraren som ska hjälpa oss förklarar inte ens hur man gör. Han bara skriver upp på tavlan och går igenom det som att vi borde kunna 90% av det sen tidigare.

Förresten ska ju sluta röka, så den 14e ska det vara helt stopp.
Försöker komma fram till hur jag ska dra ner på det på bästa sätt för mig.
Det är mest vanan jag måste bli av med. T ex när jag väntar på bussen mm.
Så nikotin tuggummi mm tror jag inte funkar för mig. Min tänke är att byta ut vanan att tända en cigg med en annan vana t ex att ta ett tuggummi eller nåt liknande.

Men nu måste jag till tvättstugan!

Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0