Seg söndag!

Igår va det barnkalas hela dagen. Snacka om att man blir trött i huvudet.
Men trevligt va det.

Idag blir det inte att göra så mycket. Spela lite Wii,små städa(kanske) kolla om tvättstugan är ledig o kanske tvätta lite.

Just nu önskar jag att jag hade haft ett badkar. Känner mig stel och seg i kroppen.
Kanske borde införskaffa en gammal hederlig badbalja. Någon som har en på lager. Ett sittkar hade inte vart fel heller. Varför installerar man inte sånna i mindre badrum?
Nä, för nu ska det vara dusch. Det är modernt och mer naturvänligt sägs det.
*1

*2                               *3

Nummer 3 skulle inte sitta fel :P Tv inbyggt i badkaret. Skulle nog bli sittandes i det det badkaret i några månader framöver :)

Nu släpper jag datorn en stund.

Ha en bra dag!
Kramar

*Bilderna lånade fr. 
1.Nicepresenter
2.kailiyinyang
3.innankrogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0