Haft en rätt tråkig vecka, men helgen kommer bli kanon

Igår lunchade jag med Big Mac, sedan träffade jag Nettan. Och efter det åkte jag hem och käkade massa gott i min ensamhet för att sedan somna innan kl.23.
Och dagarna innan det så hände inte heller så mycket.

Idag blir det först skola, börjar kl.13.15. Och sedan ska möter jag upp Ylvelen för att åka hem till mig och ha myskväll.
Imorgon blir det party med Big Mac. Och jag längtar till att få svänga lite på rumpan. Och jag tänkte att jag skulle köra lite fjortis imorgon och faktiskt bli full för en gång skull. Längesedan nu.
Vill vara lite out of controll. 

Nästa helg kommer ju kärlek hem. Men på fredagen ska jag på 25år fest med 50-tals tema.
Blev bjuden för flera månader sedan, men tiden har gått för fort så nu sitter jag här och undrar vad jag ska ha på mig. Men det ordnar sig hoppas jag. Big Mac hade någon klänning som jag ska testa. Annars får jag se om jag kan köpa något.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0