Angående delfinalen i lördags

Jag glömde totalt av att gå in och lyssna på bidragen.
Så hörde dom för första gången när dom spelades på tv i lördags.

Tyckte att rätt låtar hamnade i finalen.
Ulrik Munther va jätte bra. Och även David Lindgren.

Innan vinnarna utsågs så sa jag till Gibson.
"Tror att ettan,femman,sexan och åttan går vidare till nästa omröstning. Sedan kan det nog gå bra för nr 2 också. "
Jag hade rätt.

Trodde faktiskt att Timoteij(Femman) skulle gå direkt till Globen. Men dom tillsammans med TopCat(tvåan) kom till andra chansen.
När det stod mellan Thomas(åttan) och David(sexan) så trodde jag Thomas men hoppades David. Inte för att Thomas va dålig,men tyckte mycket bättre om Davids låt. 

I stortsett så va ju det bättre låtar i Göteborg än i Växjö.

Längtar redan till lördag. Då är dom i Leksand.

Ha det bra!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0