Andra chansen på lördag!

Så då återstår det bara 2 till bidrag till stora finalen. Och dessa ska röstas fram på lördag.
Så vilka tycker vi ska skickas dit?

Här har ni min spotify lista med bidragen i andra chansen.

Vad jag tycker då.
Dynazty och Sean Banan. (så hoppas dom inte tävlar mot varandra, se nedanför)

Hur jag tror det blir.
Lite svårt att veta än. Först tävlar dom 2 och 2 tills det bara är 2 kvar. Och de som mötts i delfinal innan kan inte mötas igen. Och så är det en som kommit 3a som kommer möta en som kommit 4a. Och det är slumpmässigt vilka som möts.
Här är årets regler.
Vi får väl se hur det blir. Under dagen kommer dom ha dragningen om vilka som ska mötas på lördag. Så får se om man kan se det i kväll eller imorgon. och då får jag försöka få tummen ur och skriva ett nytt inlägg.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0